Паездка з Мінска ў Лугу на Піцерскім рэйсе атрымалася добраю, ў улікам досьведу кіроўцаў пры праходжанні мяжы, то яе мы перасеклі вельмі хутка і , як па мне, то і да Лугі мяне давезлі нават на 2 гадзіны хутчэй за заяўлены час. + Перад выездам з Менску падышоў да кіроўцаў і пры удакладненні дзе менасіта яны плануюць высаджваць пасажыраў ў Лузе, СПб высветлілася што я адзіны менавіта туды, і як што можна для мінімізацыі заездаў і манеўраў у райцэнтры, яны мяне могуць ў прынцыпе і не на вакзал завозіць, а з улікам узаемнай мінімізацыі турботаў, і як мне трэба трошкі далей па абхадной трасе за 10 км за Лугаю, ля стэлы Партызанская, на стацыянарным прыпынку уздоўж дарогі, пра які я запытаў, і кіроўцы добра ведаючы трасу яго і тое Месца успомнілі. Пры пад’ездзе да таго прыпынку па кіраванні аўтобусам мне як дасведчанаму кіроўцу аўто з 23 гадовым стажам было заўважна што кіроўцы не ляцяць абы з’эканоміць яшчэ 10-15 хвілін і прыляцець ў Піцер на 2.15 раней, а спакойна і разважліва, можа трохі меньшай хуткасці апошнія 10 км за Лугаю ішоў па трасе, каб і не прапусціць прыпынак раніцаю і каб пасажыраў манёўрамі не будзіць, і каб пасажыра спакойна высадзіць ва узаемавыгодным месцы, і пасьля спакойна ехаць ў крэйсерскім рэжыме на канцавы прыпынак. Таму экіпажу рэйсу Мінск-Санкт-Пецярбург Вялікі Дзякуй і Зямны ім паклон, бо на працы, на аб’екце будаўніцтва апынуўся на дзе гадзіны раней і працы паспеў зрабіць больш...
BS ОАО «Пинский автобусный парк» УНП 200298320 › Мінск - Луга
Паездка з Мінска ў Лугу на Піцерскім рэйсе атрымалася добраю, ў улікам досьведу кіроўцаў пры праходжанні мяжы, то яе мы перасеклі вельмі хутка і , як па мне, то і да Лугі мяне давезлі нават на 2 гадзіны хутчэй за заяўлены час. + Перад выездам з Менску падышоў да кіроўцаў і пры удакладненні дзе менасіта яны плануюць высаджваць пасажыраў ў Лузе, СПб высветлілася што я адзіны менавіта туды, і як што можна для мінімізацыі заездаў і манеўраў у райцэнтры, яны мяне могуць ў прынцыпе і не на вакзал завозіць, а з улікам узаемнай мінімізацыі турботаў, і як мне трэба трошкі далей па абхадной трасе за 10 км за Лугаю, ля стэлы Партызанская, на стацыянарным прыпынку уздоўж дарогі, пра які я запытаў, і кіроўцы добра ведаючы трасу яго і тое Месца успомнілі. Пры пад’ездзе да таго прыпынку па кіраванні аўтобусам мне як дасведчанаму кіроўцу аўто з 23 гадовым стажам было заўважна што кіроўцы не ляцяць абы з’эканоміць яшчэ 10-15 хвілін і прыляцець ў Піцер на 2.15 раней, а спакойна і разважліва, можа трохі меньшай хуткасці апошнія 10 км за Лугаю ішоў па трасе, каб і не прапусціць прыпынак раніцаю і каб пасажыраў манёўрамі не будзіць, і каб пасажыра спакойна высадзіць ва узаемавыгодным месцы, і пасьля спакойна ехаць ў крэйсерскім рэжыме на канцавы прыпынак. Таму экіпажу рэйсу Мінск-Санкт-Пецярбург Вялікі Дзякуй і Зямны ім паклон, бо на працы, на аб’екце будаўніцтва апынуўся на дзе гадзіны раней і працы паспеў зрабіць больш...